رایج ترین ایرادات مایکروویو دیواری
رایج ترین ایرادات مایکروویو دیواری
شایع ترین مشکلات گزارش شده با مایکروویو دیواری سر و صدای زیاد،
پنل های کنترلی که به درستی کار نمی کنند و درهایی که به درستی قفل نمی شوند.
پنج درصد از مایکروویوهای OTR در نظرسنجی ما با مشکل نویز و 4 درصد دارای صفحه کنترل و/یا درب شکسته یا معیوب بودند.
پس از آن، شایع ترین مشکل گزارش شده برای مایکروویو دیواری که توسط اعضای ما بررسی شد
عدم گرم کردن یکنواخت غذا بود. اعضا همچنین مشکلاتی را در مورد صفحههای گردان،
چراغهای داخلی، فنها و خنککننده گزارش کردند، اما آنها تنها 1 تا 2 درصد مایکروویوها را تحت تأثیر قرار دادند.
برند الترولز به طور خاص به عنوان یکی از مارکهایی که احتمال دارد مشکلاتی
با پنلهای کنترل، خرابی درها، سر و صدا و چراغهای داخلی داشته باشد، برجسته است.
سایر برندهایی که در نظرسنجی ما بیشتر از حد معمول در معرض مشکلات خاص قرار دارند عبارتند از:
جین ایر و مایکروویو سامسونگ، برای پانل های کنترل معیوب و سرآشپز جادویی، به دلیل سر و صدا بودن.
ایکیا، برای گرم کردن آهسته.
ما همچنین از اعضای خود پرسیدیم که در مورد مایکروویو خود چه چیزی را دوست دارند.
ما دریافتیم که ویژگیهایی که بیشتر بر رضایت کلی از مایکروویوهای OTR تأثیر میگذارند
، قابلیت اطمینان، نحوه گرم کردن غذا، سهولت استفاده از کنترلها، ظاهر، صدا، تنوع ویژگیها
و قابلیتهای تهویه است. از نظر ظاهری، هفت برند به اوج رسیدند:
بوش، کافی، داکور جین ایر، کیچن اید، مونوگرام وشارپ نیز برای عملکرد بی سروصدا از شما حمایت کردند.
در آزمایشعملکرد مایکروویوها را از جمله اینکه آیا یک مدل به طور یکنواخت گرم میشود
یا نه و هنگام کار با بالاترین تنظیم چقدر نویز دارد.
برای جلوگیری از مشکلات، یکی را انتخاب کنید که آن تست ها را انجام دهد. تعداد زیادی برای انتخاب وجود دارد.
سرانجام استفاده از مایکروویو دیواری ؟
دو برند برای رضایت مالک امتیاز بسیار خوبی کسب می کنند:
مونوگرام و شارپ. هیچ برندی در این معیار امتیاز عالی کسب نمی کند
تقریباً 4 نفر از 5 عضو دارای مایکروویو دیواری که در حال حاضر دارای مایکروویو هستند،
گفتند مایکروویو بعدی که خریداری می کنند نیز OTR خواهد بود. تنها 3 درصد گفتند
که به مدل کانترتاپ تغییر خواهند کرد. مهمترین ملاحظات ذکر شده برای خرید مایکروویو دیواری،
قابلیت اطمینان، عملکرد، ظاهر (تمام/رنگ) و قابلیت تعمیر بود. عواملی که اهمیت چندانی نداشتند،
نام تجاری، قابلیت بازیافت و ویژگیهای خاص مانند همرفت، کباب کردن و وایفای بود.
باتشکر دیجی مایکرو
اشتراك و دنبالك
ترک بک و لینک بک برای این مقاله وجود ندارد
ارسال یک نظر